Musím se pochlubit...

Sem môžete písať príspevky o všetkom čo predchádza ale je aj nevyhnutné pre štart morského akvária.

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

Používateľov profilový obrázok
moguai
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 924
Dátum registrácie: 18 Dec 2006 11:15
Bydlisko: Spomyšl

Musím se pochlubit...

Príspevok od používateľa moguai »

Možná je to zbytečné a pro Vás nudné, ale dnes jsem ve své nádrži přivítal mé první obyvatele.Jelikož jsem totální začátečník, jsem opravdu moc rád, že po vložení do akva ty malé poustevníčky a krevetka Rhynchocinetes durbanensis začli perfektně fungovat společně se xenií a sasankou.Tedy, vypadá to nádherně.Tak doufám, že jsem Vás tím neobtěžoval.Jsou to mé první krůčky k Vám, chovatelům a pod :-)
Používateľov profilový obrázok
repik
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 590
Dátum registrácie: 14 Nov 2005 23:21
Bydlisko: Partizanske, Slovensko

Príspevok od používateľa repik »

Nikoho neobťažuješ každý raz začínal a tešil sa s každej maličkosti... :wink:
THE OLD MAN AND THE SEA......
Používateľov profilový obrázok
moguai
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 924
Dátum registrácie: 18 Dec 2006 11:15
Bydlisko: Spomyšl

Re: Musím se pochlubit...

Príspevok od používateľa moguai »

moguai napísal:Možná je to zbytečné a pro Vás nudné, ale dnes jsem ve své nádrži přivítal mé první obyvatele.Jelikož jsem totální začátečník, jsem opravdu moc rád, že po vložení do akva ty malé poustevníčky a krevetka Rhynchocinetes durbanensis začli perfektně fungovat společně se xenií a sasankou.Tedy, vypadá to nádherně.Tak doufám, že jsem Vás tím neobtěžoval.Jsou to mé první krůčky k Vám, chovatelům a pod :-)
Ještě jsem tam našel malou Hystrix :-)
Používateľov profilový obrázok
laomedon
Reef Expert
Reef Expert
Príspevky: 1975
Dátum registrácie: 14 Nov 2005 16:31
Bydlisko: Badín
Kontaktovať používateľa: