Strana 14 z 17

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 13:33
od používateľa petr06
Situace je trošičku jiná. Při prvním dovozu se jednalo o čerstvě založenou nádrž (to jsem nevěděl), akvarista má několikaleté zkušenosti a úhyn byl 100%. Při další objednávce jsem živočichy nahradil a dopadlo to stejně. Při obou rozvozech jsem dodal tytéž druhy ryb (ze stejných) nádrží) i jiným zákazníkům a vše je ok. Poprosil bych o vyjádření jiných zákazníků ohledně výměny-náhrady zboží.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 13:41
od používateľa Majkl.1
U mě pouze jednou umřela kreveta (ta byla nahrazena novým zbožím) , jinak vše ok. Skoro všechen život mám od pana Sovy...



Odesláno z mého HTC EVO 3D X515m pomocí Tapatalk 2

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 14:00
od používateľa Miloslav
I ja si nemuzu stezovat, mam odebrano spoustu ryb i koralu a vse OK, kdyz uz neco uhynulo vzdy bylo nahrazeno pri dalsim rozvozu at uz ryba ci koral - takze naprosta spokojenost.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 15:13
od používateľa alka
Zdravím,
i já se musím zastat pana Sovy veškeré ryby mam od něj vše ok pokud se mi ryby z nějakého důvodu nelibila byla vždy bez problémů nahrazena za jinou a nebo jiné zboží.... :D

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 15:18
od používateľa vlčák
u me taky v poradku.komunikace sice nekdy na dlouho ale kdyz neco uhyne a hlasim se tak je to nahrazeno.uhyny nekdy jsou nejake,nekdy vse ok. takze spokojenost

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 17:40
od používateľa ome
Pane Sova situace neni nijak jina.
Snazim se Vas 2 tydny sehnat a...... nic. Kdyz napisu sem okamzite odpoved ! :D
Vase reakce ohledne nove nadrze by mela smysl v pripade ze si objednam u Vas acropory budu se domahat nahrady po 5ti dnech.Odchovani a zdravi klauni jiste nebudou ve 2,5m nadrzi plavat v jednom rohu 20cm tam a zpet bez reakce na krmeni . Prijdte se podivat na klauna od Petra Smejkala.
Uhyn 100% je nesmysl . Nadrz je opravdu 4 mesice nová ale nova tak ze bylo pouzito pri zalození 100% kompletniho zivota ze 6ti leté 500l nádrze + voda od Ivose RYBKY a VASILA. Rostouci SPS a LPS jiste nevypovidaji o nevhodnosti nadrze pro ryby. Jestlize je chyba tady rad se poucim proc uhynuly jen ryby od Vas .
Pokud si dobre pamatuji podruhe jste dorucil to co v predchozi objednavce chybelo a neco malo nahrady z minula a to jeste jakoze se slevou nic jsem proti tomu nenamital!

Chtel bych aby uzivatele kteri mi psali negativni zkusenosti do SZ se nebali a napsali i sem


Myslim ze by bylo fer zde verejne vysvetlit proc jste nereagoval na telefony sms emaily ......od chvile kdy jste dostal email s zadosti o nahradu + novou objednavku

Mohli jsme si toto spinave pradlo vyprat spolu a ne tady.Zrejme ale zastavate nazor ze i negativni reklama je reklama

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 17:48
od používateľa reicho
ome napísal: vzdy dovoz az druhy den s tim ze ryby prebali at je vse ok .
a to je uz velka chyba tohto dovozcu ! a aj tvoja že si s tym suhlasil....mozno ani prebalene neboli,alebo boli ale nie lege artis....

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 18:10
od používateľa ome
reicho napísal:
ome napísal: vzdy dovoz az druhy den s tim ze ryby prebali at je vse ok .
a to je uz velka chyba tohto dovozcu ! a aj tvoja že si s tym suhlasil....mozno ani prebalene neboli,alebo boli ale nie lege artis....

Asi byla !
nemel jsem jinou moznost a navic s timto "ujistením o prebaleni "

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 21:39
od používateľa petr06
Nebudu to zde rozebírat a zdlouhavě reagovat. V mém posledním příspěvku, který jsem psal jsem vše vysvětlil. Z nějakého důvodů byl "nezveřejněn". (jen krátce) . Pokud tedy máte špatné zkušenosti s rozvozem zboží, napište, rád odpovím a najdeme řešení.
V neděli společně s aktuální nabídkou zvířátek přidám fotky živočichů u zákazníků.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 21:58
od používateľa ome
petr06 Pokud tedy máte špatné zkušenosti s rozvozem zboží, napište, rád odpovím a najdeme řešení.
Presne o toto jsem se snazil 2 tydny ! bezvysledne

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 22:17
od používateľa Lukáš
Na tuto vyzvu teda skusmo zopakujem svoj prispevok zo zaciatku roka, doteraz riesenie nebolo najdene a ani len ponuknute zo strany predajcu:
1. mozno zaruku poskytujete, ale uplatnit si ju je takmer nemozne. Reklamacia bola zaslana mailom, myslim, ze aj s fotodokumentaciou, neprisla absolutne ziadna odpoved ani po opakovanom odoslani. To bolo niekedy v 10 alebo 11/2011.
2. v poslednej objednavke bol bezprostedny uhyn (pri vybalovani z boxov!) okolo 15% ryb, do 2 tyzdnov uhynulo v karantene takmer 50% ryb (neslo pritom o pocet niekolko ryb, ale o 2-3 boxy pre obchodnika). Taky uhyn nebyva ani pri priamych importoch, preto bola povodne nadejna spolupraca ukoncena. Konkretne medzi uhynom boli aj 3 ks C. loricula. Teplota vody v sackoch po transporte bola 17-18C, to mnohe naznacuje...
3. V ojedinelych pripadoch prisli aj ryby poskodene alebo ryby s prepadnutymi bruchami - zrejme tam predsa chybala dostatocna osobna angazovanost a vyber jedincov v optimalnej kondicii. Rozkrmenych bezne nebolo cca 30% ryb, ak navyse odratam ryby z odchovov, islo cca o polovicu ryb povodom z odchytu. Opakovane sa na "uz odkarantenovanych" rybach vyskytla krupica, to vsak v karantene bol zvladnutelny problem

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 22:52
od používateľa petr06
1. mozno zaruku poskytujete, ale uplatnit si ju je takmer nemozne. Reklamacia bola zaslana mailom, myslim, ze aj s fotodokumentaciou, neprisla absolutne ziadna odpoved ani po opakovanom odoslani. To bolo niekedy v 10 alebo 11/2011.
2. v poslednej objednavke bol bezprostedny uhyn (pri vybalovani z boxov!) okolo 15% ryb, do 2 tyzdnov uhynulo v karantene takmer 50% ryb (neslo pritom o pocet niekolko ryb, ale o 2-3 boxy pre obchodnika). Taky uhyn nebyva ani pri priamych importoch, preto bola povodne nadejna spolupraca ukoncena. Konkretne medzi uhynom boli aj 3 ks C. loricula. Teplota vody v sackoch po transporte bola 17-18C, to mnohe naznacuje...
3. V ojedinelych pripadoch prisli aj ryby poskodene alebo ryby s prepadnutymi bruchami - zrejme tam predsa chybala dostatocna osobna angazovanost a vyber jedincov v optimalnej kondicii. Rozkrmenych bezne nebolo cca 30% ryb, ak navyse odratam ryby z odchovov, islo cca o polovicu ryb povodom z odchytu. Opakovane sa na "uz odkarantenovanych" rybach vyskytla krupica, to vsak v karantene bol zvladnutelny problem

Toto nemyslíte vážně !!!
Toto je od Vás první zpráva "asi i včetně fotodokumentacie"

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 06 Dec 2012 23:59
od používateľa vik_33
to petr06: Jak to tu tak pročítám, jsou to stále variace na stejné téma. Došel jsem k závěru, že máte problém:
1. pokud Vám nefunguje správně emailová schránka, založte si alternativní - ideálně gmail. Na centrum i seznamu se mi již několikrát stalo, že mail nedorazil ( vždy to tedy bylo v případě potvrzení registrace na zahraničních webech, ale kdo ví ... ).
2. nebo správně nefungujete Vy a potom se příspěvky nespokojených zákazníků budou opakovat - v tom případě bych zvážil, jestli by nebylo lepší změnit přístup k zákazníkům.

Opakovaně číst oboustranné napadání je totiž hodně únavné. A i přes některé kladné ohlasy to důvěru tedy moc nebudí.

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 01:42
od používateľa VF
petr06 napísal: Toto nemyslíte vážně !!!
Toto je od Vás první zpráva "asi i včetně fotodokumentacie"
http://www.reef.sk/viewtopic.php?f=27&t ... =60#p52136

Nějak dnes nemohu spát, tak jsem chvíli hledal .....

Re: Rozvoz zboží na objednávku

Napísané: 07 Dec 2012 15:19
od používateľa rybka
Nějak tomu nerozumím. Nabídkové listy obsahují seznam ryb a dalších živočichů, které jsou k mání. Nikde není psáno, že ryby přijímají jakoukoliv potravu a že jsou vhodné do každé nádrže. Tyto nářky v tomto vláknu jsou.
Mám ale jednu zásadní otázku. Proč všichni, co tu brečíte, přistupujete ke spekulativnímu nákupu živočichů za velice zajímavou cenu, aniž by jste je předtím viděli? Protože v kamenném obchodu, kam se na "svou" rybku chodíte dívat týden a máte ji tam zamluvenou chce tamní obchodník víc krejcárků. To jsem myslím odpověděl přesně a natvrdo.
Musíte si vybrat, buďto "zajíce v pytli" nebo "holuba v hrsti". A to je opravdu těžké rozhodnutí, když o peníze tu jde až v první řadě. A chytrácky "přečůrat" ty ostatní je s rizikem 50/50...

PS: U odchovů A. ocellaris je celkem běžné, že se nepřirozeně pohybují v rozích nádrží anebo u hladiny. Nevím do jaké míry za to můžou množitelé, ale obchodníci za to 100% nemohou. A chování těchto ryb v 1000 litrové nádrži může těžko kdokoliv odhadnout, když jsou nabízeni ze 200 litrové nádrže a je jich tam stovka.