Kamene zo starej neudrziavanej nádrže

Karanténne nádrže, Kalkreaktory, Reverzné osmózy, Lepenie skla, Elektroinštalácie, Čerpadlá a iné...

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

Lmlmlm
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 12 Okt 2022 14:20

Kamene zo starej neudrziavanej nádrže

Príspevok od používateľa Lmlmlm »

Čaute,
Chcel by som sa poradiť, kúpil som akva kvôli technike. Rok nebolo o nádrž strane. Vraj len doplnila vodu a krmila . Samozrejme nádrž nevyzerala vôbec pôvabné;-) nejaké riasy, skeletu sps a podobne. Sump bol na prekvapenie celkom čistý. Ide mi o to, že tam bolo celkom pekne množstvo pekných skál. Bavíme sa min o 70 kg. Vyzerajú veľmi dobre a asi neboli najlacnejšie. Akva slapalo 3 roky v plnej krase. Rok ako som písal bez údržby.
Moja otázka znie, čo s kameňmi? Chcel by som nejaké použiť v kombinacii s tymi, co mam v 240l akva. Naozaj pekne kúsky. Co s nimi? Ako ich vycistit? Skladuje ich cca týždeň v plastových boxoch.

Vopred ďakujem za rady.
Používateľov profilový obrázok
Spongebob
Dlhodobý návštevník fóra
Dlhodobý návštevník fóra
Príspevky: 2687
Dátum registrácie: 07 Aug 2015 06:53
Bydlisko: Kousek od Brna

Re: Kamene zo starej neudrziavanej nádrže

Príspevok od používateľa Spongebob »

No pokud jsou pěkný jak uvádíš tzn nejsou celý olezlý zelenou řasou třeba... Tak s nimi nedělej nic. Každopádně ty kameny by měly mít i teď v těch nádobách zajištěný proudění vody.
220L Clasic Reef - Tunze 9012 - sump v zádech
ex 100L Nano Cube - 165W Led - Tunze 9004 - sump v zádech
ex 125L Nano Cube + TetraTec ex800 + Tunze 9004
ex 60L Nano Cube + závěsný AquaClear70 - no skimmer
Lmlmlm
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 12 Okt 2022 14:20

Re: Kamene zo starej neudrziavanej nádrže

Príspevok od používateľa Lmlmlm »