Nové REEF Zlín 150+54litrů

Ukážte aké krásne alebo zaujímave nádrže máte práve vy. Nezabudnite že je lepšie raz vidieť ako 100 krát počuť.

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

P3js3k
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 15 Júl 2021 12:51

Nové REEF Zlín 150+54litrů

Príspevok od používateľa P3js3k »

Po dlouhém čtení a bádání jsem se rozhodl, že si pořídím po několik více či méně uspěšných sladkovodních akváriích to "pravé" mořské...

To co jsem načetl, nastudoval a viděl na youtube mě jde až hlava kolem a spousta věcí je protichůdných až zmatečných, ale ... vybral jsem si snad šťastné řešení. Se sladkovodním stylem je to nesrovnatelné a to mě asi nejvíc láká kromě té krásy.

Kvůli místu, které jsem si musel doma vybojovat má "pouze" 150litrové (85x40x55cm) + 54litr sump ve skříňce dole.

Z Aliexpressu jsem si objednal techniku:

- skimmer Bubble magus curve 5
- výtlačné čerpadlo JEBAO MDP 3500
- proudové čerpadlo JEBAO MCP-70
- dávkovač JEBAO DOSER 3.4
- světlo na refugium POPBLOOM S16 fuge
- spousty trubek + ventily+přepady+prostupky atd... a nebylo cesty zpět

Konstrukci sumpu jsem zvolil "total" TRITON METHOD tzn. v první komoře bude refugium, přes předat skimmer a přes trap do vratného čerpadla. Sháním kvalitní řasu kdo by měl na prodej

Přepad z vrchní nádrže je řešený přes ESHOPPS ECLISE OVERFLOW (https://www.bulkreefsupply.com/eclipse- ... hopps.html) a zapojený přes tzn. HERBIE METODU

Osvětlení budu řešit přes 2x AI PRIME 16HD

Teď čekám až stolař dokončí skříňku která musí ladit s obývákem jinak by to u mé drahé neprošlo... Termín má být příští pátek 24.9. a začnu skládat trubky atd...

Osádku bude kombinované pár rybek + LPS + SPS koráli + sasanky

Tak jsem zvědavý zda to všechno složím a bude to fungovat...

Díky za rady, tipy

P3js3k
Obrázok
Jarry
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Pravidelný prispevovateľ do fóra
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 17 Apr 2018 08:42
Bydlisko: Velké Březno (Ústí nad Labem)