Záhornicke more 100l

Fórum pre pokročilích akvaristov ktorý sa snažia o svoje krásne malé more

Moderátori: Roman, reicho, Superreefer

deekey
Na REEFe len začínam
Na REEFe len začínam
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 18 Apr 2012 02:09
Bydlisko: Městec Králové

Záhornicke more 100l

Príspevok od používateľa deekey »

Ahoj všem.

Rád bych si založil své první akva. Jsem naprostý začátečník, a uvítám každou radu. Snažím se co nejvíc studovat, mám přečteny články od Farleyho, Shimka atd, ale je to stále jen teorie bez praxe.

Rozhodl jsem se tedy do toho praštit. Pomalu nakupuji techniku, ale trochu ještě tápu s filtrací. Vyplodil jsem toto.

Nádrž zatím konečný rozměr 60x40x50v + v zádech 13 cm filtr

Přepad mechanická předfiltrace, druhá komora odpěnovač IM Skimmate, třetí media, pak topítka a v poslední čerpadlo.

Světlo mám Led 165w, stream 2x sicce voyager 1000l/h, výtlačné NJ 1200, RO+DI.

Ještě mám UV lampu, ale má jen 5w tak ji asi ani nepoužiji.

Plánuju hlavně měkáče, líbí se mi ten pohyb a pár rybek.

Poprosím o vyjádření k té filtraci, jestli je to provozuschopné. Ještě je možnost přepážky zrušit a nechat jen posledni, ale to by vyžadovalo už fluidní válce a další čerpadla. Tato možnost upgradu tu bude do budoucna, kdyby filtr nestíhal přepážky odlepím. Mám zatím litr siporaxu, můžu ho mixnout ještě s pul litrem matrixu, nebo přidat radši hruby zeolit, nebo nechat jen siporax a přidat něco až nebude filtrace stíhat?

No mám z toho hlavu hlavu jak balon, na nic jinyho v poslední dnech nemyslím. Díky

ObrázokObrázok

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk

Používateľov profilový obrázok
Spongebob
Dlhodobý návštevník fóra
Dlhodobý návštevník fóra
Príspevky: 2687
Dátum registrácie: 07 Aug 2015 06:53
Bydlisko: Kousek od Brna

Re: Záhornicke more 100l

Príspevok od používateľa Spongebob »